Kaip ir pradiniame puslapyje parašyta: „Viskas gimsta tavyje„. Jumyse yra daugybė reikiamų dalykų, kurie gali jums padėti. Tačiau yra ir milžiniškas kiekis tokių, kurie pastoviai maišo jūsų sąmonei normaliai funkcionuoti. Tai tam tikros mentalinės jūsų sąmonės šiukšlės. Blogiausia tame, jog šios šiukšlės yra prišiukšlintos jums kitų. Galbūt prieš 30 metų patirta nuoskauda jums vis dar valdo todėl, kad kažkas jus įtikino, jog kol normaliai „nesuvirškinsite“ šios nuoskaudos, ji niekur nedings. Ir ne tik nuoskaudos, bet įvairios negatyvios mintys, prisiminimai VIS DAR JUMYSE, kontroliuoja jus. O dar blogiau, kad į pasaulį jūs žiūrite per savo praeities prizmę… Taip jūs nematote realybės, o tuo labiau ateities..  Jūs paprasčiausiai AKCENTUOJATE SAVO PRAEITĮ ir PROJEKTUOJATE JĄ Į ATEITĮ. Jei situacija jums pažįstama, kai atrodo, praeitis vis dar nepalieka jus, galite pamėginti atlikti šiuos 6 žingsnius.

PRIĖMIMAS

Pirmas. Sugalvokite vieną konkrečią savo problemą/situaciją. PRIIMKITE ją, priimkite situaciją, kad ji yra, ji egzistuoja. Ji jumyse. Tiksliau ji buvo, tačiau vis tiek tai jūsų, jumyse. Turite pripažinti sau savo problemą. Nebėgti nuo jos. Na buvo, kas buvo. Turite pajausti palengvėjimą, kad tikrai priimate tai, kas buvo.

KALTININKAI

Antras. Tai ganėtinai sudėtinga užduotis daugeliui žmonių, bet reikia nustoti ieškoti KALTŲ šioje situacijoje. Nieks nekaltas, kad taip atsitiko. O net jei galvojate, kad kaltas jūs – tai pamoka, patirtis ir jūs jau ją priėmėte žingsnyje Nr. 1, todėl vėl – kaltų nėra, jūs pats suformavote savo gyvenimą su šia situacija. Jei vis kaltinsite kitus, ar save – ši būsena neleis žengti į sekantį žingsnį.

KLAUSIMAI

Trečia. Nustoti uždavinėti itin kvailą klausimą UŽ KĄ. Visi mes norime būti gerais, dorais, mylimais ir taip norisi kartais suvokti UŽ KĄ man šitos kančios.. už ką nesėkmės ir nelaimės..  Tačiau gyvenimas nebaudžia mūsų, mes patys baudžiame save taip mąstydami. Nustokite galvoti, kad už menkiausią nusižengimą esame pastoviai baudžiami. Geriau galvokite KAM TAI BUVO SKIRTA? Ką galima gauti gero, ką išmokti? KAM TAI? Mums duodama tai, ko mums reikia tobulėjimui. Yra įdomi teorija, jog mes, kaip veikėjai/herojai patys sau iš anksto sukuriame/suplanuojame tokią eigą, nes tik mes patys, mūsų Siela žino, ko mums reikia išmokti ir kokioje eigoje tai būtų lengviausiai padaryti. Tai treniruotė, jog galėtumėme gyventi geriau, laimingiau, sėkmingiau.

PALENGVINIMAS

Ketvirta. Tik dabar, po priėmimo, suvokimo, jog nėra kaltų ir teisingo klausimo uždavimo galime eiti toliau ir mąstyti KAIP MINIMALIZUOTI šią problemą. Iki tol jūs žiūrėjote per kreivą savo pačių sukurtą veidrodį, kuriame tinkamų sprendimų tikrai neradote. Dabar galite galvoti kokiais veiksmais, mintimis galite pagerinti situaciją. Ką turite išmokti iš šios situacijos? Gal iš auto įvykio turite pasimokinti geriau vairuoti? Šiame žingsnyje svarbiausia – PAMOKOS SUVOKIMAS, kokia ji. Ir tuomet, kai jūs suvoksite jos esmę – jūs priartėsite prie Savo/Kūrėjo sumanymo, suvoksite žymiai platesniu mastu ne tik save, bet ir pasaulį.

POZITYVAS

Šešta. Pamąstyti: „Kokie pozityvūs dalykai mano gyvenime nebūtų atsitikę, jei ne ši problema? Ką gero ji įnešė į tavo gyvenimą?“ Ir tuomet gimsta suvokimas, jog nesėkmė – tai pasisekimas. Tai laiptelis į viršų tavo tobulėjime. Kelias į save.

Ši trumpa strategija gali padėti priartėti prie visiškai kitokio problemos suvokimo. Jei pavyko įsigilinti ir gauti gerų rezultatų – komentaruose rašyk savo trumpą istoriją.

Jei reikia pagalbos susigaudant tavo problemoje – kviečiu į integralinio neuroprogramavimo sesijas, kurių metu viskas taps paprasčiau. Plačiau: PASLAUGOS.

Linkiu Jums pokyčių,  Samantha Zachh

Šaltinis:

INDIVIDUALIOS NEUROPROGRAMAVIMOSESIJOS

Kviečiu į neuroprogramavimo konsultacijas

google-site-verification=swAFGYqOyK-cV2YMKgrcVpBbU_qt8fvqDzho4lK2hRU